Subject: FW: Rail Baltic Rapla 5 objektitahvlite kooskõlastamine
From: "Siim Kaseste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 08:30:53 +0300

Tere,

Esitan Töövõtja projektijuhi Halmar Heinmetsa nimel taotluse liiklusvälise
teabevahendi kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Siim Kaseste | Töödejuhataja-objektiinsener | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse
tn 2/4, 12618 Tallinn|  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/

Mobiil +372 58551585 | e-post [email-masked]

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Valdo Jänes <[email-masked]>
Sent: Monday, June 30, 2025 5:19 PM
To: Siim Kaseste <[email-masked]>
Subject: FW: Rail Baltic Rapla 5 objektitahvlite kooskõlastamine

Tere!

Palun saada see materjal Transpordiameti üldisele e-aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  , seal asi
registreeritakse ning edastatakse loa väljastajale.

TERVIST ja OHUTU LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

From: Siim Kaseste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, June 30, 2025 2:10 PM
To: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rail Baltic Rapla 5 objektitahvlite kooskõlastamine

Tere,

Esitan projektijuhi Halmar Heinmetsa nimel objektitahvlite kooskõlastamise
taotluse ning lisad.

Lugupidamisega,

Siim Kaseste | Töödejuhataja-objektiinsener | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse
tn 2/4, 12618 Tallinn|  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/

Mobiil +372 58551585 | e-post [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!